Ja, er kunnen service credits worden berekend aan de Leveranciers. Zie bijlage 11 van het Contract.
Ja, behalve wanneer er hierover additionele voorwaarden zijn overeengekomen bij de uitvraag. Of als door ontwikkelingen bij de Deelnemer de behoefte dusdanig veranderd is, kan dit een reden zijn om niet te gunnen. Er dient dan wel direct een nieuwe en wezenlijk andere uitvraag te worden uitgevoerd.
Nee, deelnemers hebben zich gecommitteerd aan ON2013 en zijn verplicht hun behoefte aan connectiviteit en internettoegang te contracteren onder ON2013.
Nee. De NOK is gegund op basis van de verwachte dienstverlening in de looptijd van de NOK. Deze diensten kunnen vervolgens middels de bestelprocedure worden besteld. Hierop worden alle gegevens vermeld die de leverancier nodig heeft om de opdracht te accepteren.
In de raamovereenkomst ON2013, Bijlage 02 is alleen gesteld dat de incidentendesk Nederlands moet spreken. Bijlage 11 stelt dat een telefonische oproep naar de incidenten- en servicedesk binnen 30 seconden in het Nederlands beantwoord moet worden. Het staat de leverancier natuurlijk vrij om in de achtergrond niet Nederlands sprekende medewerkers in te zetten, echter de voertaal van alle communicatie met betrekking tot de ON2013 dienstverlening dient Nederlands te zijn.